aszf - Onyx Car
2045 Törökbálint, Nádasdy Tamás u. 2, +36 70 676 1995
Onyx Car Detailing and Shop

ÁSZF - ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FEÉTÉTELEK

1. Bevezető rendelkezések

1.1. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák az [Autóápolási Webshop] (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által működtetett [www.onyxcar.hu] weboldalon keresztül elérhető online áruház szolgáltatásaira vonatkozó feltételeket.

1.2. Szolgáltató adatai:

  • Név: QuickColor Kft.

  • Székhely: 2143 Kistarcsa, Kassai utca 10.

  • Cégjegyzékszám: 13 09 223068

  • Adószám: 32100439-2-13

  • Kapcsolattartási e-mail: onyxcar@onyxcar.hu

  • Telefonszám: : 06 70 676 1995

A jelen ÁSZF a Szolgáltató és az igénybe vevő (a jelen ÁSZF-ben Igénybe vevő az a természetes személy, aki a Szolgáltató weboldalán regisztrált és saját felhasználói fiókkal rendelkezik) között az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak alapján létrejövő szerződést szabályozza.

 

2. A szerződés tárgya

2.1. A jelen ÁSZF alapján a Szolgáltató autóápolási termékeket értékesít, amelyeket a Vevő megrendelhet a webshop felületén keresztül.

A Honlap operációs rendszerrel (Windows, Mac OS, Linux vagy hasonló) és böngészővel – a legfrissebb Explorer, Opera, Firefox, Google Chrome vagy Safari – rendelkező, az internetre csatlakozott számítógéppel érhető el.

A Honlap mobileszközökről, például okostelefon vagy tablet is elérhető. A Honlap mobil változatának elérése a népszerűbb böngészők (így például Android Browser, Chrome, Internet Explorer) legfrissebb verziójával, az internetre csatlakoztatott eszközzel lehetséges.

2.2. A szerződés elektronikus úton jön létre a Vevő által tett megrendelés és annak Szolgáltató általi visszaigazolása útján.

 

3. Termékek és árak

3.1. A webshopban feltüntetett termékek árai bruttó árak, amelyek tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA).

3.2. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árváltoztatásra, amely azonban a már megrendelt termékeket nem érinti.

 

4. Megrendelés folyamata

4.1. A Vevő kiválasztja a megvásárolni kívánt termékeket, és a „Kosárba helyezés” gombra kattint.

4.2. A rendelés véglegesítése előtt a Vevő ellenőrzi a kosár tartalmát, majd megadja szállítási és számlázási adatait.

4.3. A rendelés leadása elektronikus úton történik, amelyet a Szolgáltató automatikusan visszaigazol.

 

5. Szállítás és fizetés

5.1. A rendelések kiszállítását a Szolgáltató logisztikai partnere(i) végzik. A szállítás díja és időtartama a webshopban meghatározott feltételek szerint történik.

5.2. Fizetési lehetőségek:

  • Online bankkártyás fizetés.

  • Előre utalás.

6. Elállási jog

6.1. A Vevő az átvételtől számított 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

6.2. Az elállási jog gyakorlásához a Vevő kitölti és elküldi a Szolgáltató számára az elállási nyilatkozatot.

6.3. Az elállási jog nem gyakorolható olyan termékek esetében, amelyek kifejezetten a Vevő utasításai alapján készültek, illetve amelyek bontása után higéniai okokból nem értékesíthetők.

 

7. Szavatosság és jótállás

7.1. A termékekre a vonatkozó jogszabályok szerint szavatossági és jótállási kötelezettség vonatkozik.

7.2. Hibás teljesítés esetén a Vevő kérheti a termék javítását, cseréjét vagy a vételár arányos visszatérítését.

 

8. Panaszkezelés

8.1. A Vevő panaszait az alábbi elérhetőségeken nyújthatja be:

8.2. A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy személyes adatait, a panasz okát és az Igénybe vevő kérését.

A panaszokat a Szolgáltató – amennyiben jogszabály kötelező előírása ennél rövidebb határidőt nem ír elő – a beérkezést követő 14 napon belül köteles kivizsgálni.

A panaszt benyújtó felet a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, postai címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.

A Rendelés részét képező termék fizikai vagy jogi hibájára vonatkozó panasz esetén, a panaszt a magyar Polgári törvénykönyv kellék- és termékszavatosságra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kell kivizsgálni.

Az Igénybe vevő panasza kivizsgálása és követelése érvényesítése érdekében jogosult az illetékes Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez fordulni.

A panaszkivizsgálás és követelésérvényesítés peren kívüli eljárásaira és az azokhoz való hozzáférésre vonatkozó részletes információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján érhetők el: www.nfh.hu.

 

9. Adatvédelem

9.1. A Vevő személyes adatainak kezelése az Adatkezelési Tájékoztató szerint történik, amely elérhető a webshop weboldalán.

 

10. Záró rendelkezések

10.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására.

10.2. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

10.3. Az Európai Unió tagországaiból érkező panaszok esetén a Vevő igénybe veheti az online vitarendezési platformot: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Shopping Cart
logo
3dcare

Elérhetőségek

+36 70 676 1995

onyx@onyxcar.hu

0
    0
    Kosarad 🛒
    A kosrad üresVissza a boltba 🏬